SZERVERTEREM, ADATKÖZPONT HŰTÉS KARBANTARTÁS
A szerverszoba kiszolgáló rendszereinek karbantartását a nem várt leállások megelőzése, a potenciális meghibásodások korai észlelése, azaz az üzembiztonság növelése érdekében vegezzük.
Milyen kérdések merülnek fel a karbantartások és az azt elvégző személyek kapcsán?
- Milyen gyakran szükséges a karbantartási munkálatokat?
- Milyen konkrét feladatokat tartalmaz a karbantartási ütemterv? Például ellenőrzések, tisztítás, szervizelés, alkatrészek cseréje stb.
- Ki végzi a karbantartási munkálatokat? Van-e saját csapatuk, vagy külső szakembereket vesznek igénybe?
-
- Milyen időpontokban lehet végezni a karbantartást anélkül, hogy zavaró lenne a szerverszoba működése vagy az ügyfelek számára?
- Hogyan kezelik az esetleges váratlan meghibásodásokat vagy rendszerzavarokat? Van-e terv a hibák gyors kijavítására?
- Hogyan dokumentálják a karbantartási tevékenységeket? Mi alapján biztosítják, hogy minden szükséges ellenőrzés és karbantartási feladat elvégezve legyen?
- Biztosított-e a szükséges alkatrészek és anyagok gyors elérhetősége a karbantartáshoz?
- Van-e olyan berendezés vagy rendszer, amely a karbantartás alatt is működésben kell maradjon? Hogyan biztosítják a redundanciát a karbantartási folyamatok alatt?
- Hogyan és milyen rendszerességgel fogják tájékoztatni az ügyfelet a végzett karbantartási munkálatok eredményéről, állapotáról és az esetlegesen szükséges további intézkedésekről?
Mi az üzemeltetési tapasztalatokat beépítjük a tervezésbe, azokra a kivitelezéskor is nagy gondot fordítunk, ezzel biztosítjuk a folyamatos fejlődést, a hatékony, megbízható karbantartásokat, ezáltal az üzembiztonságot.